pátek 25. listopadu 2011

TUSALowy słoiczek - listopad

No i kolejne lekko nietypowe zdjęcie słoiczka :-) Po sprawdzeniu naszych zapasów pieczywa, doszłam do wniosku, że ktoś nam wyjada zapasy! Nawet wiem, kto: mój mąż uwielbia świeże rogaliki z masłem :-) Nieważne. Zabrałam się do pieczenia. Za chwile będzie gotowy chlebik a z tusalowym słoiczkiem prezentuje się już gotowy, niesamowicie smaczny i przepięknie pachnący kołacz jabłkowy.

Oprócz tego przedstawiam zdjęcie Krecika. Dzisiaj wraz z Rozarką odebrałam go w przedszkolu. Już na nas czekał w szatni. Tak się zdarzyło, że Krecik miał wyrwaną rączkę, wielką dziurę... no poprostu dziurę tam, gdzie się siedzi, i sznurki na nóżkach też już nie były na swoim miejscu. Na zdjęciu jest już Krecik wyzdrowiały. Rozarka - zanim poszła do łóżka - dała mu trzy zastrzyki na znieczulenie :-), więc nie wypadało zrobić zdjęcie śpiącemu Krecikowi! :-) Postanowiłam też, że Krecik wróci do przedszkola z czapeczką. Więc serdecznie Was wszystkich pozdrawiam, bardzo dziękuję za komentarze w poprzednim poście, będę się cieszyć na nowe komentarze :-) a teraz zabieram się do czapeczki!

Miłego wieczoru!

7 komentářů:

  1. Słoiczek już pełny. Ciasto wygląda apetycznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat
  2. Uwielbiam kołacze jabłkowe, pachną cudnie :) a po kreciku widać, że zadowolony z leczenia :)

    OdpovědětVymazat
  3. No ale co mi to děláš... vůbec neumím polsky :-)) papa ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska bez češtiny??? Vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. oj jak smakowicie u ciebie dzisiaj:))))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten koláček bych zobla...:o)
    Tak Ty jsi "školková opravářka nemocných hraček"!?:o)) Ale jde Ti to dobře...hmm..:o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...