neděle 13. listopadu 2011

Polštářky k dece / Poduszki do quiltu

Přesněji - povlaky na polštáře :-) Konečně jsem je dokončila a dárek bude kompletní. Deku jsem představila v jednom z minulých postů a ze stejných látek jsem došila povlaky na polštářky. Inspiraci pro tento patchworkový vzor jsem čerpala opět z časopisu Marina. Tam jej Bellet představila na větších polštářcích a vzor víc vynikl, ale i na ty malé polštářky stálo za to jej vyzkoušet :-)

Dokładniej - poszewki na poduszki :-) Wreszcie je dokończyłam i podarunek będzie kompletny. Koc przedstawiłam w którymś z poprzednich postów a z resztek tkanin uszyłam poszewki. Inspirację czerpałam ponownie z czasopisu Marina, gdzie Bellet patchworkowy wzór przedstawiła na większych poduszkach, bardzo pięknie wyglądał, więc postanowiłam wypróbować.



Ještě jsem ušila malinkou "piknikovou deku" pro Šmouly. Ano ano, u nás i Šmoulové dostávají dárky! :-)

Jeszcze zrobiłam malutki "koc piknikowy" dla Smerfów. Tak tak, u nas nawet Smerfy otrzymują podarunki! :-)



Moc děkuji za komentáře v předchozím článku! A moc se těším na vaši další návštěvu u mne :-)
Bardzo dziękuję za komentarze w poprzednim poście! I cieszę się na dalsze Wasze odwiedzinki u mnie :-)

5 komentářů:

  1. Piękne. Mi już brak słów by inaczej opisać Twoje prace, bo wszystkie tak strasznie mi się podobają! I choć nie lubię różu, to patrząc na Twoje poszewki dosłownie mogłabym się w tym kolorze zakochać :)
    Piękne :)
    Pozdrawiam :)
    p.s. i koc dla smerfów oczywiście też piękny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jolanko máš je opravdu krásné s opravdu pecizně ušité, nádherně ti sedí čtvrerce na sebe a okraj máš úžasný, ten se mi teda vůbec nevedl když jsme polštářek šila , asi půjdu k tobě do učení .. krásný den pa Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Piękne! Zaglądam tu z chęcią i zawsze coś pięknego zobaczę i oczy nacieszę. Tworzysz cudeńka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné......povedly se Ti.....:-D Také mám jeden pro mamku rozdělaný, ale nejsem teď schopná ničeho....:-( Snad ho ale do Vánoc dodělám....:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...