neděle 28. června 2015

Prázdniny...

... Letos nám prázdniny začaly maličko dříve, ale opět se samými jedničkami ...


... Samé jedničky, nějaká ta třídní pochvala a ... malá modrá příšera do sbírky :) ...


... S létem pokračuje i třešňová sezóna ...


... A protože děti nemají rády koláč z kynutého těsta a s tvarohem... celý tenhle plech je jen můj a mého muže :) To jsem matka, co?! Ale nebojte. Po dva dny jsem jim láskyplně odpeckovávala třešně ...


... Na zahrádce vše krásně kvete, tak si tu a tam něco uzobnu do vázy - dnes hortenzie a růžičky ...


... A nové šití. Už se mi zželelo koženky, kterou mám opravdu hodně dlouho a pustila jsem se do nějakých kapsiček. No, dopadlo to víc než dobře. Mám radost :) ...


... A na závěr maličké tvoření. To aby to naše léto bylo pěkně barevné :) ...


Mějte krásné dny, barevné, krásné... jaké si jen budete přát. Hlavně pohodové :)

Jola *

20 komentářů:

  1. Hi There! Great photos, health to your hands.
    http://sweetelishome.blogspot.com.tr

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být o vysvědčení radosti :) My si na prázdniny musíme ještě tři a půl týdne počkat a už se taky nemůžu dočkat. Kapsičky krásné, na koženku jsem si ještě netroufla, ale chci si z kožený kabely co nepoužívám ušít kapsičku a stále se mi do toho nechce... mám strach, jak se to bude prošívat. Užívejte léto, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kapsičky Joli:-) Koláč také a dítko je šikulka:-.) Držím palce, ať jí to vydrží až do devítky:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Yay for Rozarka!!! All of your photos and makes are gorgeous from your zips to the yummy looking cherry dessert!!!! My kids love fruit but do not like it baked into a pie or cake but I sure do :) the watercolor and paints make me want to paint. I think that will be a fun activity for me and the kids this week!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji ke krásnému vysvědčení Rozárce...Nás to čeká zítra a rozhodně samé nebudou :)
    Jinak zase samá lákavá fotka :) jako vždy Joli :)
    Krásné prázdniny přeji :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
  6. Jolanko, ty prostě nezklameš - ochutnala bych koláč, obdivuji taštičky i umělecké dílo a hlavně - tleskám a hladím Rozárku! Samé a ještě pochvala! moc krásné!
    Užívejte prázdniny!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám radost, že se Tvé oko u mne potěší :) Rozárce pochvalu ráda vyřídím :) Také přeji krásné léto!

      Vymazat
  7. Wspaniałe zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ano vysvědčení krásné a já koukám na jméno a je mi povědomé! Chodíte na stejnou školu, kam jsem se letos na chvilku vrátila po mateřské a Rozárku jsem jistě párkrát učila :) Na blog sem chodím, ale nikdy mě nenapadlo, že bloggerka je tak blízko :) Krásné prázdniny! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, děkuji za milý komentář! Rozárku jsem hned vyzpovídala, ale ta už má hlavu na prázdninách. Dvě paní učitelky s tímto křestním jménem znám, ale ani jedna není po mateřské :) Tak opravdu nevím, kdo se za tímto jménem skrývá :) Ale je milé vědět, že svět je opravdu maličký :) Přeji krásné prázdniny!

      Vymazat
    2. No, asi si mě pamatovat nebude, byla jsem tam jen květen červen a to ještě když byli spojení na aj. jsem z druhého stupně, ale od září už tam nebudu. Možná si vzpomene, jak se museli jedné učitelce podle seznamu hlásit, aby mohla zapsat absenci, protože je vůbec neznala :) Tak krásné léto ! A já sem zajdu častěji :) Monika Semecká

      Vymazat
  9. Jolanko, Rozárce moooc gratuluji k samým jedničkám a přeji jí krásné prázdniny.
    Chválím Ti opět tvé tvořeníčko, taštičky jsou moc hezké a koláč....mňam.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jolanko, Rozárka je obrovská šikulka - samé jedničky to není nic jednoduchého! Ale má být šikovná po kom - ty tvoje kapsičky vypadají skvěle. Krásné prázdniny všem!

    OdpovědětVymazat
  11. Przepiękne zdjęcia Jolka. Jej jak fajnie,że sobie popiszemy :) :*

    OdpovědětVymazat
  12. Rozárce posílám velkou gratulaci k té kráse :-)) a Tobě hodně pozdravů. Kapsičky jsou moc pěkné, že já u tebe najdu vždy nějakou inspiraci - koupila jsem si odřezky koženky na takové projekty ale ještě jsem je nezkoušela .-))) Mějte krásné prázdniny! Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  13. Joli, krása! Taštičky nádherné, do koláče bych se hnedka zakousla! Rozárce gratulujeme a koukám, že má narozky ve stejný den jako já!
    Krásné léto!!!
    R.

    OdpovědětVymazat
  14. hihihi...przypomniało mi sie z lat dzieciństwa,ze zawsze się dziwiliśmy,ze w Czechosłowacji były zupełnie inne oceny:)))))))) miłych wakacji:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...