úterý 9. června 2015

Jak jde čas. Červen...

... Máme tady červen. Červen jako poslední školní měsíc. Červen jako čas jahod a třešní. Červen jako první měsíc letního období. No, na léto si ještě maličko počkáme, ale ovoce - to už tady je :) ...


... Chystala jsem se na jahodovou buchtu, ale ta zmizela mávnutím proutku. Což je asi dobře, že? :) Pak ale přišly třešně ...


... A tentokrát jsem zvolila kynuté těsto a tvaroh... což u našich dětí není oblíbená kombinace, takže o koláč jsem se dělila jenom s mužem :) ...


... Pomalu končí školní rok. Pro našeho Adámka je to poslední měsíc ve školce v sousední obci. Podařilo se nám jej přihlásit do našeho města (jupí jupí), takže skončí dojíždění. Pro Rozárku maličká změna přišla už teď - dostala brýlky :) ...


... V mé dílně je asi vše při starém. Stále se něco háčkuje ...


... Pomalu se také pracuje na malé zakázce. Stále barevně a vesele. Takže tak, jak to má být :) ...


... Ale na samotný závěr jsem si pro Vás nechala třešničku na dortu. Poslední květnový víkend se vždy v Kostelci nad Černými Lesy koná úžasný keramický jarmark. Poprvé jsem tam byla před sedmi lety, podruhé letos :) Tentokrát jsem si tam jela pro nádhernou andělku od Renátky ...


... Její keramické andělky (a nejenom) jsou úžasné! Když jsem je ale viděla v reálu - normálně jsem se zamilovala. Ještě že finální výběr byl na Rozárce :) A Tobě, Renátko, touto cestou zas a znova moc děkuji, protože jsem zas jednou měla důvod k obr radosti :) ...


... A toliko od nás. Jdu zkontrolovat, co napáchal přívalový déšť a pak hurá k šicí mašince :) ...

Mějte se moc krásně!

Jola *

15 komentářů:

  1. Jolanko, jako vždy je u vás moc hezky! V dílně příjemný pracovní ruch a krásné výsledky, něco dobrého ke kávě a ještě slečna Rozárka - velmi elegantní!
    Mějte všichni hezký večer! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za opět velmi milá slova :)

      Vymazat
  2. Happy Summer! Beautiful pictures Jola!!! Your baking looks so yummy and I like Rozarka's glasses, they are the perfect shape for her face!!! It is so, so hot here; hope it warms up for you soon!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Samé dobroty Joli, koláč bych si dala:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojdi na kafe, Ajko. Dnes máme buchtu :)

      Vymazat
  4. Jolanko, musím napsat, že Rozárce brýličky moc sluší, je z ní hned slečna. Jahůdky taky zpracovávám, už byla i piškotová bublanika a taky zmizela jako mávnutím proutku :-)) Krásný den Ti přeji, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ani, vypadá teď maličko starší, ale moc jí to sluší. Děkuji za milá slova!

      Vymazat
  5. Wow! Jaka apetyczna drożdżówka:)) I u nas sezon na truskawki, pycha, bardzo lubię te owoce:) W Twoim warsztacie jak zawsze same śliczne rzeczy:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anex, ja uwielbiam drozdzowki, tylko nasze dzieci przepadaja za zwyklym ciastem :)

      Vymazat
  6. My mouth is watering, from looking at the yummy berries & cherries AND from your pretty crochet and fabric.

    Don't you just love this time of year? So many wonderful foods we can grow and enjoy.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Moniko, dziekuje za mile odwiedziny :)

      Vymazat
  8. Jolanko.....Rozárka si vybrala moc hezké brýle a sluší jí.Všechno ostatní chválím...třešňový koláč, háčkování i tu nádhernou andělku.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Joli - ty jsi mi udělala radost.. a já si teprve dneska udělala chvilku času na "sjíždění blogů" :)
    Moc Ti děkuju za tak krásný kompliment a jsem moc ráda, že se andělka líbí!!
    Krásný letní čas Vám přeji :) Renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...