pondělí 27. května 2013

Dárky

Před nějakou dobou jsem měla pocit, že s mým šicím strojem něco není tak úplně v pořádku. Zdálo se mi, že ujíždí steh, během šití jako by se zadrhoval, šicí šlapka prostě občas zapípala a vypnula... Začala jsem proto zjišťovat informace ohledně servisu, kam poslat, jak zabalit, už jsem si v duchu chystala seznam bodů pro pana opraváře... Mašinka ale nejspíše pochopila, že než se natřásat v krabici přes půl republiky, tak se raději umoudří a bude se se mnou opět kamarádit. Jen je to prostě holka paličatá. Dlouho jí to nevydrželo. Po včerejším šití jsem dospěla k závěru, že ten servis ji (nebo jeho?) přeci jenom nemine :( Ještě zkusíme domácí zásah dle manuálu, ale nevím nevím...

A co jsem to vlastně došívala? Minulý týden na cestu za mou kamarádkou Ivou vyrazil objednaný organizér - obal na diář ...


 ... a aby mu v obálce nebylo smutno, dostal na cestu i kapsičku na zip. Docela jsem se snažila neušít nějakou barevnou divočinu :) Ale protože je Iva čajomilec, neodpustila jsem si pár detailů na čajové téma :)



 Zip je v barvě máty. Tak nějak jsem vypozorovala, že tato barva bude letos asi hodně "in" :)


A tady už společně, snad potěší :)


A o víkendu padl poslední steh na tomto látkovém boxu na autíčka, kostky, knížky... nevím, co všechno v něm skončí :) Je to dárek pro jednoho malého a určitě úžasného chlapečka :)


Tentokrát jsem nezapomněla na madla :) Stuhy s motivy autíček a mašinky mám z obchůdku Anny.


A ještě z druhé strany :)


A na závěr nesmím zapomenout na opravdu krásný polštářek od Giny. Už má své čestné místo na našem gauči! :)


Přeji Vám všem krásné nejen tvořivé dny, i když doprovázené vydatným deštěm :)

Jola *

12 komentářů:

  1. Krásné šití Joli, jsi šikulka nad šikulky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké šitíčko! Přeji, ať je stroj brzy v pořádku, já mám bohužel s opraváři špatné zkušenosti. Stroj zlobí pořád, jen s menší frekvencí..

    OdpovědětVymazat
  3. U nas właśnie leje strasznie :(
    Prezenty piękne przygotowałaś, a poduszka od Giny piękna :) strasznie mi brakuje szycia. Ciekawe kiedy znów uda mi się siąść do maszyny...
    Pozdrawiam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful organizer and zips Jola!! Mint green is one of my favorites lately. Your pillow looks pretty with your star. Hope you have a great week!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárky!! Moc hezky ušité i zkombinované!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to prosto krása. Hlasujem za mint green, toto leto malujeme touto farbou izbu, jednoznačne môj miláčik.

    OdpovědětVymazat
  7. Joli,
    kamarádka bude určitě nadšená, stejně tak, jako tvůj malý kamarád .... obal na diář, kapsička s konvičkou i box na autíčka jsou nádherné .... držím ti palečky, ať se ti tvůj "miláček šicí stroj" zase brzy vrátí a spravený!!! ... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Jolanko, nemůžu nějak najít slova, jak bych pochválila tvoje šití! Preciznost a vkus tu jdou ruku v ruce!
    Přeji ti hezký večer a stroj, který nebude trucovat.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jolanko, pokud jsi loni zasadila klasickou bylinnou pivoňku, tak ona pak příští rok nekvete, takže by měla kvést až za rok. A pokud by nekvetla ani tak, tak uvádějí, že to může být tím, že je příliš hluboko. Viz např. http://www.jaktak.cz/jak-spravne-pestovat-pivonky.html
    Tak hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jolanko, moc pěkné šití - jedno hezčí než druhé... Všechny dárky určitě udělají spoustu radosti. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Ajko, děkuji moc!

    Verpo, no, nestraš, prosím :)

    Jadziu, u nas dzisiaj zrobila sie pogoda, ale ponoc od jutra ponownie wraca deszcz.

    Marki, děkuji moc!

    Helenko, ty mne umíš uvést do rozpaků! Moc moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tady je tolik nádherného šití! A musím si taky postěžovat na ten svůj šicí stroj, taky potvora blbne :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...