úterý 24. dubna 2012

Work in progress

Jsou věci, které je potřeba dělat. Jsou věci, které chceme dělat. No a to je právě něco, co se mi chce dělat. Bohužel všechno mi dlouho trvá, ke stroji si mohu sednout až večer. Až poté, co věci, které je potřeba dělat, jsou hotové. Nevadí. Hlavně, že je hlava pořád plná plánů :-)
Tentokráte vše malinké...

Są rzeczy, które trzeba zrobić. Są rzeczy, które chce się zrobić. No i właśnie to jest coś, co mi się chce. Niestety długo mi to wszystko trwa, do maszyny mogę siadać wieczorem, kiedy rzeczy, które trzeba zrobić, są zrobione. Nieważne. Ważne, że głowa stale jest pełna pomysłów :-)
Tym razem wszystko malutkie...




Tuhle nádhernou a perfektně vyrobenou stužku jsem vyhrála na blogu Anny. Jen jsem si "musela" vymyslet text, nebo obrázek, nebo obojí... a já tolik miluji kávu!

 Tą cudowną i bardzo pięknie wykonaną taśmę wygrałam w giveaway na blogu Anny. Tylko "musiałam" wymyślić sobie tekst, albo obrazek, albo to i tamto... a ja taaak lubię kawę!


Odpolední práce...

Popołudniowe pilne zajęcia...


A zbyteček ke kávě. Neodmítnu. Aaaach, mňam mňam! :-)

I resztki do kawy. Nie pogardzę :-) Aaaach, mniam mniam! :-)


Mějte krásný den a moc děkuji, že nahlížíte! :-)

Miłego dnia życzę i dziękuję za odwiedziny! :-)


9 komentářů:

  1. Ahoj Jolanko ♥ teda krásně si žiješ :-))a ta stužka wau !!! krásná :-)))
    ty jsi dobrá ,já si tak akurát umím objednat u našich prodejců a u Bellet..... ale taky bych ráda takovou stužku :-(()))

    OdpovědětVymazat
  2. Jolanko děkuji na tom fléru o nich vím ,ale je to tam dost drahé..ale i tak moc děkuji i za návštěvu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. A já už jsem nepekla, nepamatuju....se mi tady sbíhají sliny:o))
    Z těch hexagonů by mi asi za chvíli šibalo. Já, jestli bych se do nich už dala, tak bych zvolila velikost nejméně jako dezertní talíř :o)))
    Ty stužky u Anny jsou úžasné!!A umí si nádherně hrát s písmenky...to se mi moc líbí.
    A líbí se mi, jak je Adámek děsně soustředěný! :o))
    To je pláce, to je pláce mami....♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jolanko zrovne před dvěma dny jsme vedla dlouhý monolog k Márovi v tom smyslu, že jsou věci které člověk prostě dělat musí i když se mu nechce a na věci které dělat chce pak čím si starší zbývá méně a méně času atd...... a při čtení tvého blogu jsem si na to vzpomenula. hexagonky máš úžasné stužka je také krásná a ten blog jsme neznala až budu méít více času tak si ho pořádně prohlédnu protože se mi moc líbí i tom málo co jsme v rychlosti prošla . měj krásný dny ty i celá tvá rodina pa Dita

    OdpovědětVymazat
  5. HIIHI..SYNUŚ SKUPIONY NA PRACY:)))))PIĘKNA WYGRAŁAŚ TAŚMĘ:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Joli, keby si vedela, na koľko vecí, čo je potreba robiť, sa tvárim, že ich nevidím, aby som mohla robiť to, čo robiť chcem... chjo! Ale potom sa spamätám, zase si to potrebné odkrútim a kradnem chvíľky pre to, čo naozaj chcem.
    Včera som od siedmej do štvrť na jedenásť robila buchty (z dvojitého cesta, tzv. "plundrové")... nebolo to treba, ale chcelo sa mi. Mám rada, keď je ráno niečo sladké ku káve ;)
    A stužka je nááádherná! Myslím, že by kľudne mohla byť aj moja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barborko, moc dobře ti rozumím! A když jsme u toho, tak vaříš a pečeš samé speciality :-)
      PS: Stužku nedám! :-) Ale třeba když přijedeš v létě na kafe, tak ti kousek na památku odstřihnu. Ale musíš přivézt něco upečeného. My si na to také potrpíme :-)

      Vymazat
  7. Dzieje się u Ciebie ach dzieje i dobrze!!!! Czekam na efekt pracy... zapowiada się ciekawie :))) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jolanko, tie malinkaté vecičky sú rozkošné...Ja napr. neznášam upratovanie, nosím dioptrické okuliare a keď ich nemám na očiach, tak mi ten neporiadok v dome ani nepríde taký strašný :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...