pondělí 12. prosince 2011

Sovy ještě jednou / Sowy raz jeszcze

A opět jsem se pustila do šití sov. Tentokráte se mi povedly více holčičí :-) Hodně udělá i výběr látky. Nové sovy jsou z měkčí látky, proto jsou také víc přítulné, měkoučké. Ale vůbec to nevadí. I když předchozí sova je z látky pevnější, tulení má také moc ráda a všechny tři čekají na soví mámu :-)

Přeji krásný večer, příjemný adventní čas a děkuji za komentáře v předchozím postu! :-)

No i ponownie zabrałam się do szycia sów. Tym razem udały mi się bardziej dziewczęce :-) Dużo też zrobi wybór tkaniny. Nowe sowy są z bardziej miękkiej tkaniny, też dzięki temu są bardziej przytulne :-) Ale nieważne. Poniższa sowa też lubi się tulić a wszystkie trzy czekają na mamę sowę :-)

Życzę miłego wieczoru, przyjemny czas Adwentu i bardzo dziękuję za miłe komentarze w poprzednim poście! :-)



6 komentářů:

  1. Przepiękne! A ta z serduszkowymi oczkami podbiła moje serducho !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  2. Dziekuje za mile komentarze! Ciesze sie, ze sowy sie podobaja :-)

    OdpovědětVymazat
  3. SŁODZIAKI:))JOLANKO ZAPRASZAM CIE NA MOJE CANDY....A TAM TEŻ ZNAJDZIESZ INFORMACJĘ CO DO ŚWIĄT:)))-POZDRAWIAM I TEŻ ZDRÓWKA ZYCZĘ:))

    OdpovědětVymazat
  4. Przeurocze te Twoje sówki :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...