středa 24. ledna 2018

Dresden plates ...

... Po dlouhé době jsem opět ušila pár Dresden plates ...


... Inspirovala jsem se akcí na Instagramu. Podmínkou bylo, že hotový Dresden plate nesmí být větší než 5 palců. No, malé věci mi moc nejdou, takže ze tří kousků se hodil jenom jeden :) ...


... Pak naaplikovat, ručně obšít... a mám novou kapsičku :) Ještě nevím, k čemu mi poslouží... ale kapsiček není nikdy dost, že? :) ...


... A co s těma dalšíma dvěma? No, už mám plán. Uvidíme, jak dlouho mi to bude trvat do konečné realizace :) ...


... A tak nějak jsem zahájila nový rok... barevně... jak jinak, že? :) ...

Mějte se krásně :)

Jola *

2 komentáře:

  1. Jolanko, už mi chyběly tvé barvy a tvá šikovnost!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za milá slova a za návštěvu :)

      Vymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...