pondělí 27. března 2017

Březnové střípky ...

... Jaro je zcela jistě tady a u nás to opět víří barvami. Nahlédněte :) ...


... Pár kapsiček pro kamarádky. Kapsičky, do kterých se toho vejde opravdu hodně ...


... Třeba washi pásky na cesty :) My máme nové poklady - bande washi pásky - ze světa pásek ...


... Naše zásoby se pěkně hromadí :) Také máme dostatečnou spotřebu! ...


... A pro mé deníky mám konečně hotovou kapsu ...


... Tak trochu neplánovaně, o to větší mám radost. Kapsa je barevná - jak jinak, že? - a objemná :) ...


... Krásně se do ní vejdou deníky, určitě i pásky a navíc - cestovní myška. Ta nesmí chybět! :) ...


... Stejně tak nesmí chybět hyacinty. Mám je moc ráda. A tak dva jsou lepší než jeden :) ...


... Takový je březen u nás. Jak to máte Vy s barvami? :) ...

Mějte krásný čas!

Jola *

8 komentářů:

  1. Taštičky jsou moc hezké. Netuším, jestli ty čtverečky k sobě nějak ladíš, nebo máš tak hezké zásoby, ale tvoje kombinace mi vždycky připadají krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Joli, tvoje taštičky jsou samotné jako březen. Jemné barvy, svěží ladění...Parádička!!! Taky bych takovou chtěla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Vás, Jolo. Ty kapsičky jsou nádherné, ale nejvíc mě zaujaly Vaše hrníčky pro hyacinty - jsou krásně vybarvené. Super! Jo a cestovní slečna myška vypadá jako pěkná zvědavka. Mějte krásné jarní dny! ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzu, moc děkuji za milou návštěvu a milá slova :) No, mám trochu úchylku na keramiku :) :) I Vám krásné jaro!

      Vymazat
  4. Joli,myslím,že nás Šíma bude z washi pásek-silnice,značky,auta,...nadšený! Objednáno:-)Díky za tip!Dlouho jsem tu nebyla a koukam,že se v Jahodovce nezahálí! Krasne barevné tvořis.Krasne aprílové dny:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...