sobota 17. ledna 2015

And the winner is...

... Jsem tady s vyhlášením vítězky mé jahůdkové giveaway, ale ze všeho nejdřív bych Vám ráda poděkovala za Vaši účast :) A teď, abych to neprodlužovala... V losování mi nakonec pomohl Mr. Random a tady je výsledek ...



  1. Jahůdky jsou úžasné, pamatuji si, že jsem je v menším provedení měla na letním kloboučku, ale to už je opravdu strašně moc dávno. Andrea T.
    topkaa@seznam.cz
... Takže, Andrejko, posílám zprávičku do mailu :) ...



... A Vám ostatním ještě jednou děkuji za společnou hru a přeji Vám kouzelný víkend :) ...

... Mějte se pěkně! ...

Jola *



PS: Asi jste si toho všimli, ale při kopírování Andrejky komentu, se mi nepovedlo přenést její skutečné číslo v pořadí, tj. č. 16. Pro kontrolu však můžete nahlédnout zde :)

5 komentářů:

  1. Dobrý večer mám velikou radost a už se na jahůdky moc těším. Přeji krásný den a spousty skvělých nápadů na tvoření. Adresu jsem poslala Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Andrejce a tebe, Jolanko, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes dorazil balíček a udělal mi obrovskou radost v dnešním pošmourném počasí. Úplně jsem se rozzářila, jahůdky jsou nádherné, jsme doma tři holky tak pro každou jedna a navíc v krásném sáčku. Moc, moc moc děkuji jste úžasně šikovná. Přeji spousty dalších krásných nápadů na tvoření. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Nie bardzo rozumiem tekst, ale truskawki wyglądają rewelacyjnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kasiu, dziekuje za mile slowa! Moze "google translator" pomoze nastepnym razem :)

      Vymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...