pondělí 29. září 2014

Narozeninový dárek...

Už se to tak stalo a letos jsem se zařadila do skupiny čtyřicátníků. Pořád si říkám, že je to jen a jen číslo. Nic víc. Ale stejně... tu a tam mě dohoní nějaké to zamyšlení a přemýšlím, co mi ta čtyřka přinese ...

Zatím jsou to ale samé radosti, takže ťukám na dřevo! :) Mám hodného a milujícího muže, krásné a zdravé děti - za což jsem stále a upřímně vděčná :) A navíc jsem dostala krásný dárek právě od mých nejbližších - ale o tom maličko jindy :)

Teď bych se ráda pochlubila, jaké krásné překvapení ke mne dorazilo minulý týden. Pořád ve mne vyvolává nadšení, radost a ano - i tu slzičku v oku. Jsem prostě dojatá! :)

Dostala jsem balíček plný krásných a užitečných věcí od mé milé kamarádky Giny! Podívejte, co vše jsem z balíčku vylovila :) Na jednu velikou hromádku jsem uložila věci, které mi krásně poslouží u šití ...


... krejčovský metr v krásné krabičce s tolik pravdivým příslovím: "dvakrát měř, jednou řež". A hned vedle krabičky "metr" jako bavlněná stužka :) ...


... a pak další obrovská hromádka - vše okolo papíru! Ano, Gina velmi pozorně čte můj blog a moc dobře ví o mých úletech :) Včetně těch knoflíkových! Ano, ty ještě patří do šití ...


... a spoustu motýlků a srdíček! Vylovit je všechny z balíku byla největší zábava! Rozárka si už dělala zálusk, že by se jí hodily tu a tam... no, rozdělila jsem se! :) ...


A teď třešnička na dortu. Pamatujete si tuhle plechovou ceduli z mého pracovního koutku ? ...


... Tak tady je její šitá verze!!! Gina také velmi dobře ví, že miluji kávu a tak pro mne ušila tuto nádhernou podložku "pohlednici" s motivem kávičky :)


... Je to opravdu nádherná práce do každého detailu. Přesně tak, jak to Gina umí. Třeba tyto krásné známky, které vyrobila podle návodu Nicole ...


... a těch písmenek co musela našít ...


... no a hrníček plný dobré kávy! Jak jinak :) ...



Gina, thank you so much for your lovely present! You are so awesome and generous friend!! I hope, we will have occasion to meet in the future :) ***

... Gina mě moc dobře zná a přibalila také něco dobrého ke kávě :) ...


... přijměte, prosím, pozvání - káva je čerstvá a sušenky výborné ...


Mějte nádherný den :) Babí léto je zpět. Užívejte!

Já jdu mlsat :)

Jola ***

13 komentářů:

  1. wszystko piękne....ale ta karta powala na kolana:)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jolanko,
    všechno nejlepší. Věk je jenom číslo, které lze sčítat, odečítat, násobit a dělit, ale nic nevypovídá o nás samotných. Jsi duší mladá holka, a tak to určitě vydrží ještě hooodně dlouho. Dáreček jsi dostala nádherný. Měj krásné babí léto! Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jolanko, předem moc gratuluji k narozeninám, přeji hodně zdraví a určitě si užívejte krásné rodiny, je to nade vše !! Dárečky Vám přišly nádherné, máte skvělou kamarádku. Ještě Vám moc děkuji za krásný blog, ráda se k Vám chodím inspirovat .-) pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Witaj Jolu:) Serdeczności urodzinowe! Tak naprawdę to zawsze mamy 18 lat:) plus doświadczenie:) Prezenty cudne! U nas też babie lato wróciło i jest pięknie! Dobrego tygodnia!

    OdpovědětVymazat
  5. Witaj Jolu:) Serdeczności urodzinowe! Tak naprawdę to zawsze mamy 18 lat:) plus doświadczenie:) Prezenty cudne! U nas też babie lato wróciło i jest pięknie:) Dobrego tygodnia!

    OdpovědětVymazat
  6. Jolanko, ze srdce gratuluji k narozeninám! Myslím, že máš všechno, co ženská potřebuje, tak ti moc a moc přeji, aby se nic neměnilo!
    Dárek od Giny je opravdu nádherný, přesně pro tebe!
    Krásný večer, pa helena

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju. A dárečky jsou super, okopírovaná cedule je úplně úžasná, do toho bych se asi nikdy nedala.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji!!!
    A k dárečkům - tiše z povzdálí závidím, ty jsou prostě z říše snů! :o)
    RD

    OdpovědětVymazat
  9. Joli vše nej ♥
    A v pohodě .... co budeš říkat až se bude blížit padesátka:-))))

    OdpovědětVymazat
  10. yes, it was your birthday but I may have been thinking of Rozarka when i packed the Hello Kitty strawberries, buttons, and stickers ;). Happy Birthday , may this year be especially good!!!! You are the best Jola!

    OdpovědětVymazat
  11. Jolanko, také ti přeji hodně štěstí a zdraví k narozkám a vítám tě v klubu. Já už si to odbyla v loni :-))
    Dárečky jsou nádherné a tvoje kamarádka je moc šikovná. Tak příjemné mlsání pa Anny

    OdpovědětVymazat
  12. Všem Vám moc moc děkuji za krásné komentáře! Především za přání - moc moc děkuji! Ostatní náleží Gině, která balíček vyslala a obrouvskou radost mi tím udělala :) Moc Vám děkuji za virtuální návštěvu :) *

    Anex, dziekuje za wizite i bardzo mile zyczenia urodzinowe! Widzisz, nigdy o wieku tak nie sadzilam, no to teraz wiem, ze stale bede mloda :) Dziekuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jolanko, všechno nejlepší!!! A dárečky jsi dostala tedy skvělé! Já hlavně obdivuji pohlednici, je nádherná a dokonalá, neumím si představit ji ušít - ale chtěla bych to umět.... Pa. Dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...