úterý 7. ledna 2014

V novém roce

Venku to na zimu opravdu nevypadá, že? Dnes byl další krásný sluneční den. Takové malé jaro v zimě :) A takové počasí přímo vybízí k háčkovaní kytiček, třeba zrovna "african flower" :) Krásný a především pro mne velmi srozumitelný návod jsem našla na blogu Kota Burego.



Jsem taková věčná čekatelka. Došla příze, je objednáno, zaplaceno... teď už jen nedočkavě vyhlížím pošťáka :) Jen ze zbytečků vznikla ještě malá kytička :) Jen tak. Pro radost...


A aby ruce dlouho nelenily, pustila jsem se do šití. Už dlouho jsem se na to chystala...


... a jsem ráda, že jsem konečně našla odvahu. Opět ale vše musí počkat. Jak jinak. Tentokrát došel výplňový materiál :)


A tak ve chvilkách čekání přijde vhod vánoční cukroví :) Možná není tak krásné, nazdobené, symetrické... ale je neskutečně výborné, marmeládkou krásně prosáklé, provoněné citronovou kůrkou... :)


Přijměte milé pozvání ke kávičce. Ještě maličko zbylo :)

Mějte krásné dny! :)

Jola *

15 komentářů:

  1. krasne hackovanie Joli. Co z toho bude? No a to sitie vyzera naozaj super, budu z toho nejaki panacikovia pre deticky?

    OdpovědětVymazat
  2. Witaj Jolu:) Cudne te szydełkowe kwiaty:) Piękne kolory! A ciasteczka - tylko chrupać:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpovědětVymazat
  3. Jolanko, kytičky máš nádherné . ty to s barvami prostě umíš, a o šití ani nemluvím! Těším se, až bude ten frajer komplet!
    A cukroví,to taky ještě máme - asi budu bydlet v tělocvičně :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Joli, kafíčko si dám moc ráda .... a u něj se zase krásně pokochám tvými novými výrobky .....vidím, že ani letos nezahálíš .... ty kytičky jsou nádherné .....Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jolanko kytičky jsou kouzelné... krásné barvičky a přeju ať se skřítek podaří k tvé spokojenosti... papa krásné dny Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Joli tys opravdu pilná v tom novém roce:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jolanko, znovu se rozplývám nad tvou šikovností. Přeji tobě a všem tvým blízkým vše dobré v novém roce! S.

    OdpovědětVymazat
  8. Anex, dziekuje! :)

    Helenko, moc děkuji! Tak ať cukroví vydrží ještě nějakou tu chvilku. Však ono to vyběháš na výletech a procházkách :)

    Marki, tak tě čekám! :)

    Ajko, když ono je pořád co dělat :) Však to sama dobře znáš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak linecké jsem tentokrát nepekla.... A teď je mi to líto :)
    Skřítkové se mi moc líbí, ale nemám odvahu, bo tuším, že by nikdo nepoznal, co to je? :))

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně ti to jde:-) I kafíčkování:-)))) Pošli adresu, pošlu povidla. To bude nejjistější. A díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  11. Jolanko došel ti ode mě 5.1. e mail ohledně té kočky ? dnes mi to napsalo že ti to nebylo doručené , i přání k Vánocům mi za několik dní napsalo že je e mail co jsem ti psala nedoručený.. posílala jsem ti odkazy na ty střihy kočiček.. když mi napíšeš ty normálně mi to chodí.. nechci aby jsi si myslela že jsme se na tebe vykašlala a neporadila Ti..papa Dita

    OdpovědětVymazat
  12. Jolanko, máš krásné všechno, přeborník jsi tedy v háčkování, máš kytičky dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  13. Jolanko včera jsme ti psala jak jsi mi psala ty odpověď na zkoušku hned 1 e mail a nedošel ti že ? mám pocit , že ti dojde jen když napíšu komentář na blogu.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  14. Jolanko...kytičky máš nádherné a skřítek bude určitě také kouzelný.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kytičky jsou nádherné, to bych se chtěla někdy naučit, moc se mi líbí. Škoda, že nemám tolik času, kolik bych si přála.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...