středa 20. listopadu 2013

Obchůdek

Dnes mám na mne neobvykle kratičký vstup :) Můj milý a šikovný manžel (no posuďte sami) zprovoznil e-shop s mými výrobky, do kterého Vás tímto srdečně zvu.

A abych byla tak nějak kompletní (protože já prostě musím být všude), tak mne najdete i na Facebooku :)

A tím se teď bavím... buttonkama. Na jarmarku se moc líbily, tak maličko doplňuji stav :)


A toto je konec malé reklamy :)

Všem Vám přeji krásný, barevný a pohodový den!

Jola *

9 komentářů:

  1. To jsou ale dobré zprávy. Zamilovala jsem se do jehelníčku s holčičkou, ale určitě nezůstane jen u něho. Gratuluju k novince a zároveň za ni děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iri, a zrovna jehelníčky byly na jarmarku hned pryč :) Ale doplňuji stavy. V sobotu jedu opět na jarmark a pak už jen a jen do obchůdku :) Děkuji moc za zájem! :)

      Vymazat
  2. super, super, super Joli!!!! Blahozelam, nech sa ti dari.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluję, Jolu! Świetna wiadomość! Życzę powodzenia!

    OdpovědětVymazat
  4. No i bardzo dobrze! Gratuluję i życzę sukcesu!

    OdpovědětVymazat
  5. A je z tebe obchodnice:-) Hodně štěstí, Jolo.

    OdpovědětVymazat
  6. Yay for you!! Wishing you much success!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jolu! Gratuluję! I pozdrawiam serdecznie!

    OdpovědětVymazat
  8. Jolanko, moc gratuluji, už jsem se mrkla, je krásný, barevný, moc se mi líbí!
    Přeji zástup spokojených zákazníků!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...