středa 2. ledna 2013

V novém roce / W nowym roku

Vítejte v novém roce :-)

Witajcie w nowym roku :-)

Rozhodla jsem se začít dodělávkami restů (a že jich je pořád dost) - v podstatě bych si mohla dát předsevzetí (kromě: jíst méně sladkého, víc cvičit, mít víc trpělivosti...), že "co začnu, to také dokončím". Ale tady mám pocit, že jsem si vzala příliš velké sousto. Nicméně: život je boj a jak říkal můj profesor historie: "tak pojď bojovat"... jdu tedy do boje a vesele pokračuji v tvorbě hvězd přes papírové šablony.

Doszłam do wniosku, że powinnam rozpocząć od niedokończonych prac (a jest ich dosyć) - w sumie to noworoczne postanowienie powinno brzmić: "co rozpocznę, to dokończę" (oprócz takich jak: przestanę opychać się słodyczami, zacznę ćwiczyć, będę bardziej cierpliwa...). Chociaż tutaj mam takie wrażenie, że za wielki kawał sobie wzięłam. Nieważne, trzeba walczyć jak już się rozpoczęło :-)


Mou velkou inspirací byla deka na tomto blogu ... líbí se mi tak směs barev, působí tak vesele. A proto neřeším, který zbytek látky vezmu do ruky a snad můj výsledek (kdo ví, kdy se toho dočkám) bude aspoň plus mínus stejně optimistický :-) Nutno podotknout, že mám zatím tyto čtyři polotovary a ani si netroufám počítat, kolik jich asi budu potřebovat. Zatím mi manžel připravil další šablonky, takže dnešní večer je jasný :-)

Wielką inspiracją dla mnie był koc na tym oto blogu... podobają mi się te kolory, taki wesoły quilt. No i dlatego nie biorę pod uwagę, w jakim kolorze są tkaniny na moim stole i mam nadzieję, że wynik mego starania (kto wie, kiedy go zobaczę w całości) będzie tak samo optymistyczny :-) Narazie mam tylko cztery kawałki, nawet nie liczę, ile potrzebuję na cały koc. Dzisiaj mąż przygotował mi dalsze szablony, więc wieczorny program jest dany :-)


Na Silvestra jsme si udělali krásnou procházku do přírody a donesli jsme si... ano, kočičky! Fakt, že letošní zima je zvláštní, ale aby v prosinci kvetly kočičky?!

W ostatnim dniu starego roku wyruszyliśmy na spacer i do domu przyniosłam sobie... tak, kotki! Faktem jest, że tegoroczna zima jest dziwna, bez śniegu, bez mrozu, ale by w grudniu zakwitły kotki?!


No a kromě pastelek u nás frčí... hříbky. Rozárka si hraje s hříbky z mého dětství, je tam kvanta krásných šablon. Adámek improvizuje s novotou :-)

Oprócz kredek dalszym hitem są u nas... grzybki. Rozarka bawi się z grzybkami z mojego dzieciństwa, do dyspozycji ma mnóstwo pięknych szablon. Adaś improwizuje z nową grą :-)


Tak, toliko od nás na začátku nového roku. Všem Vám přeji, ať ten nový rok je dobrý, zdravý a plný kreativity :-)

No i tyle od nas na początku nowego roku. Wszystkim życzę, by ten nowy rok był dobry, zdrowy i bardzo kreatywny :-)

Jola *

10 komentářů:

  1. Ahoj Jolanko, resty nám asi nezmizí nikdy, viď? Držím palce, ať se ti daří je umazávat! A teď - hvězdy máš moc pěkné a koukla jsem jen krátce - inspirace-deka je super, těším se, že vydržíš a budeš mít krásný výsledek! A "hříbky" po dětech asi ještě někde máme, také si s nimi moc rádi hrály a mně se taková hračka moc líbila. Krásný nový rok! Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Já se snažím radši moc věcí nerozdělávat, protože vím, že jsem hrozná a pak by mi to tady leželo. Takže mám spíš spoustu věcí v hlavě a pak šílím, že toho chci tolik udělat a že nevím, kdy. Do toho mám nápady na blbinky pro kolegyňku na její scrapování. Potřebovala bych nějaké komando pracantů a já bych jen říkala, co mají dělat :-))))

    Krásný nový rok!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to musíš mít hluboké skříně. Pak to totiž jde - mít rozděláno hned na několika frontách :) Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Joli, ta deka vypadá nádherně, ale těch hvězdiček co na ní musíš udělat :-):-):-)držím palečky, ať jí dokončíš .....
    .... já na takovéhle "veliké projekty" nemám moc trpělivost, většinou se do nich vrhám z velikým elánem a nadšením, které mě však s prodlužujícím se časem trvání pomalu opouští, až mizí úplně .... nejvíc mě od toho odrazuje i to, že nemám moc volného času jen sama pro sebe, když už se do něčeho pustím, tak v tu chvíli po mně všichni něco potřebují a volají : "mamíííí .... a miláčku ..." :-):-):-) no, co ti budu povídat, však to sama moc dobře znáš .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, ano ano, je to běh na dlouhou trať :) Z nedostatku času si nic nedělej. Jsem sice na mateřské, ale to neznamená, že během dne udělám hafo věcí. Dokonce si ani nepoklidím, protože Adámek se bojí luxe. Ale protože Rozárka je školou povinná a manžel pracuje, tak během dne mám volný stůl, tudíž můžu mít roztahané věci a mezi děláním koníka a houpačky a stavbou Lega, občas i do něčeho střihnu... v tom je šití přes šablonky výborné - nepotřebuji vytahovat šicí stroj. A snad do konce roku budu mít hotovo :) Nějak to neřeším, nějak to dopadne :) Děkuji za zastavení!

      Vymazat
  4. Krásně se ty hvězdičky klubou....:-D Já si žádná předsevzetí nedávám...raději. Dětičky jsou fakt zlatíčka....Rozárka je jako ta holčička v reklamách na Vodafone.

    OdpovědětVymazat
  5. Joli, tak ta deka na blogu vypadá skvěle!! Krásné zužitkování kousků..Už se na tu Tvou těším:)
    A co mě fascinuje? "manžel mi přichystal další šablonky" ...to se mně stát nemůže :o))) Leda bych sešívala z hokejových dresů! :o))))
    A kočičky - taky jsem je potkala - na Silvestra v Tyře u Tyrky!
    No a hříbečky....My je neměli, ale sestřenka jo a tak jsem se vždycky vyřádila u nich :o))
    Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Dodělávky vypadají pěkně:-)) ... asi už u vás začíná jaro, to se schválně půjdu mrknout, jestli u nás taky kočičky kvetou:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, že v Polabí jsou kočičky... to ještě ustojím. Ale i v Beskydech?

    Ajko, určitě jdi do přírody, budu se pak těšit na fotoreportáž :)

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful stars, i have wanted to make those too!! It is so fun to mix patterns and colors! your daughter is playing a game that was yours...so many pieces to have not gotten lost!! looks fun!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...