sobota 20. srpna 2011

Hajánek medvídek / Misiu śpioszek

Možná se vám to bude zdát divné, že se v létě zmiňuji o Vánocích, ale divné to opravdu není. Divné je spíše to, jak opravdu velmi rychle čas uteče a ani se nenadějeme a zima bude tady. Rozárka si moc přeje, abychom oprášili adventní kapsář. No, kdo by si nepřál mít dvacetčtyři kapes určených na překvapení?! :-) Letos jsem si ale slíbila, že většinu dárků vyrobím. No, je to krásná představa, teď už jen aby se splnila. Ale snaha je a právě hajánek medvídek je prvním dárečkem. Výroba byla velmi jednoduchá a výsledek snad Rozárku potěší. Včera viděla polotovar a moc mě chválila, "vidím, že jsi se opravdu snažila, a tak si zasloužíš odměnu"... toto mi nahlásila a dala pusinku. Doufám, že stejně sladkou si vysloužím, až hajánka vyndá z kapsáře :-)

Może brzmi to dziwnie, ale właśnie skończyłam pierwszy podarunek przeznaczony do kieszonki kalendarza adwentowego :-) Kiedyś uszyłam dla córki Rozarki właśnie taki kalendarz adwentowy. Tylko wtedy była malutką dziewczynką, która z niecierpliwością wkładała rączki do kieszonek i wyciągała tu trzy kredki, tam cztery kredki, tu nowe rękawiczki... wystarczyło mało, by się cieszyła z niespodzianki. Ale czas szybko leci, nasza dziewczyna ma ponad pięć latek i dokładnie wie, czego najbardziej "potrzebuje". Naszczęście dla mnie, chodzi o rzeczy z tkanin, więc mam nadzieję, że uda mi się spełnić jej marzenia :-) I oczywiście w tym roku dwanaście kieszonek przeznaczonych jest dla Adasia :-)

Inspiraci jsem čerpala z knížky / Inspirację zaczerpnęłam z książki: "Sew Darn Cute" Jenny Ryan

Děkuji za vaše komentáře / Dziękuję za zostawione komentarze :-)




Teď se tak na fotečky koukám a mám pocit, že z hadrového medvídka je spíše králíček :-)

Teraz, patrząc na zdjęcia, doszłam do wniosku, że chyba zamiast szmatkowego misia uszyłam króliczka :-)


2 komentáře:

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...