čtvrtek 12. listopadu 2015

Podzimní radosti...

... Malá panenka. Opravdu velmi malá a tak velkou radost udělala. Od milé Lenky ...


... Je to taková maličká víla, takový roztomilý skřítek... teda skřítčička. Měří pouhé 3 cm! :) Taky Rozárka hned zbystřila a pěkně kolem ní krouží :) Leni, ještě jednou moooc děkuji! ...


... Jedna rozluštěná záhada. Opravdu velká. Někdy na konci září jsem dostala obálku ze Států, ve které byla nádherná předloha k vyšívání ...


... Padlo hodně otázek: "Odkud mne Rebecca zná?" (odesílatelka), "Jak zjistila, že mám narozeniny?!" (na obálce je text: Happy Birthday, Jolana) a "Není to vlastně nějaký omyl? ...


... Ale omyl to nebyl :) Rebecca je autorkou mnoha krásných vyšívacích předloh a má milá kamarádka Gina u ní objednala narozeninový dárek pro mne! Ale na toto rozluštění jsem si počkala celý měsíc :) Nevadí. Mám teď klidné spaní :) a čeká mě krásná práce. Opravdu moc se těším :) Gina, thank you so much!!! ...


... A na závěr dvě kapsičky. Na objednávku. Teda, objednaná je jen jedna, ale ušity jsou dvě. To aby byl trošku výběr :) ...


... Vše dle požadavku... barvy, kraječka, rozměr ... 
  

... No, jak je vidět, můj látkový šuplík není jen pestrobarevný :) ...


... Takové mám podzimní radosti :) I když... už tak trošku pomáháme Ježíškovi, aby to vše stíhal v pohodě, a musím říct, že i ty zimní radosti budou stát za to. Těším se! Ale o tom až někdy jindy :) ...


Mějte se moc krásně!

Jola *

10 komentářů:

  1. Joli, to máš ale hodnou a šikovnou kamarádku - to se Ti bude krásně tvořit, viď :)
    A kapsičky jsou krásné - obě dvě!!! Krásný večer přeji, papa R.

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, that sweet little fairy is too cute for words! Also loving those zipper pouches - you have such talent for combining fabrics, Jola. Really beautiful.

    OdpovědětVymazat
  3. The doll is sooooo small!!! Sorry it was a mystery for so long!!! But it looks like fun stitching and perfect for the cold months ahead. I received a gift from you too! Thank you so much for the beautiful berries, perle cotton, and chocolate!!!! I love it all and the colors are so pretty; it was very fun to open!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jolanko, to je moc hezké, myslím možné jen blogerském světě... Moc krásné dárky!
    A tvé šití. krom už standardní preciznosti musím dnes ještě připsat - velmi elegantní :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, asi máš pravdu a i když mě opravdu často mrzí, že jsou to mé "jen" virtuální kamarádky, jsem za ně moc ráda :) Helenko, děkuji a krásné dny i Tobě :)

      Vymazat
  5. Jolanko, panenka je úžasná a ty kapsičky jsou obzvlášť povedené. NÁDHERA!
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...