čtvrtek 16. října 2014

Říjen ...

Také Vám to tak utíká? Už je polovina října! Ani jsem si nevšimla, kdy se to tak přehouplo :) Ráno tma, odpoledne brzo tma ... Podzim v plném proudu ...

... Adámek dnes opět nastoupil do školky a nesl slíbené žaludy nasbírané na naší dovolené. Ještě že jsem si jich pár stačila uzmout na tu a tam nějakou dekoraci :) ...


... Rozárka nám ze školy stále nosí kapsy plné kaštánků. Tak trochu se stáváme kaštánkovou velmocí. I když knoflíky ... no, knoflíky prostě u nás doma stále vedou. Tak třeba včera děti dostaly v knoflíkárně (čtěte: galanterie) čtyři knofle. Jen tak! No, není to krásné?! ...


... A protože se u nás tak různě kupí všelijaké drobnosti, košíky se budou hodit. Vyzkoušela jsem si "tapestry crochet" - ano, strýček Google nabídl kvanta inspirací. A tady je první výtvor. Druhý se jakž takž chýlí k dokončení ...


... Pomalinku se blíží předvánoční jarmarky, a tak se u mne na stole chystají další pytlíčky, kapsičky... prostě na co zbyde čas :) ...


... Když Adámek uviděl látku s autíčkama a letadlama, vyprosil si deku. No, usmlouvala jsem to na povlak na polštářek :) Ale tady jsou polotovary na pytlíčky ...


... A bude to asi hvězdná zima :) ...


... Říkáte si, co že straším Vánocemi v polovině října? :) Naše Rozárka myslela na Adámka už brzo brzičko na jaře :) Ano ano, a tady je důkaz - dopis ...


... Není datumovaný, pravda, ale na lednici mi opravdu visí už od jara. No co?! Co kdyby si chtěl Ježíšek trošku naddělat, aby pak neměl fofry, že? :)
Tady dopis ve společnosti Ježi Babky - už loňská práce Rozárky ve školní družině a naše celoroční dekorace - ano, u nás se na sezóny moc nehraje :) ...


... Já si teď na netu prostuduji, co že to vlastně ten náš Adámek nutně potřebuje a Vám posílám spoustu stále ještě krásně podzimních pozdravů :)

Mějte se moc krásně!

Jola *

PS: Mimochodem, dnes u našeho Tesca postavili mega vánoční strom. Tak nevím, myslím, že už to vypuklo.

14 komentářů:

  1. Jolano, tak Vánoce jsem letos začala řešit už v lednu. Začala jsem háčkovaným dárkem pro naše. No a pro děti už skoro všechny dárky mám (tamhle měli něco ve výprodeji, v dalším krámku jsem koupila něco jiného - prostě jsem nakupovala tak nějak průběžně). Letos opravdu hodně hodně brzy. Za 14 dní nastupuji po skoro 7 letech mateřské do práce a vůbec netuším jak vše budu stíhat. Tak jsem se připravila.
    Ještě pár jich musím plést či úháčkovat, ale to snad stihnu.
    Jinak já už někdy v září v letákách viděla kolekce a figurky na Vánoce. Včera jsem byla v Kiku a tam už prodávají vánoční ozdoby. Letos opravdu brzy. No obchodní zkráta na zákazníka začínají útočit hodně brzo. Jenom se děsím, až začnou v televizi reklamy na hračky. To pak děti budou potřebovat tohla a tamto. To pak teprve začne dokonalé šílenství.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, reklamám v televizi odoláváme průběžně celoročně :) Ale máš můj obdiv, že už jsi na Vánoce připravená :) Děkuji za nahlédnutí! *

      Vymazat
  2. Jolanko, tak u mých vnoučat zatím vedou ořechy, stále sbírají a hledají kde že ještě zůstaly :-) Moc se mi líbí ty košíčky, jsou super, jak nastává podzim usedám častěji k pletení a háčkování.Taky dokončuji první vánoční polštářek, ono to uteče jako voda a zásoby se budou hodit :-)) Měj se moc pěkně ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, není nad poctivý sběr :) A oříšky - tak ty se hodí vždycky :) Krásné dny a děkuji za milou návštěvu :)

      Vymazat
  3. Je to smutné, ale jak by řekl klasik - se všichni zbláznili nahlas. Dřív jsme se na vánoce a vše kolem těšili, protože to bylo jednoou v roce, něco vyjímečného. Dnes mě vánoční kolekce v září naštvou a do prosince mi už všechen ten vánoční patos leze pěkně krkem. Nezbývá než se tomu v rámci možností bránit a nezbláznit se taky... Hezký podzim přeji! S.

    OdpovědětVymazat
  4. Joli, nádherné košíčky ..... díky Rozárčinému dopisu pro Ježíška u nás vypuklo vánoční šílenství / kluci mi koukali přes rameno a už půl hodiny lepí a stříhají a píšou ty svoje / :o):o):o) ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to je krásné :) Aspoň Ježíšek bude mít přesný návod :) Děkuji za milý komentář!

      Vymazat
  5. Your crocheted baskets are fabulous!!! I love the way you worked in the diamonds and arrows!!! I don't think I will ever tire of. Stars. They always look so fresh and fun and provide so much color and pattern play!!! Enjoy your fall weather!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, vy už píšete ježíškovi?? Taky bych šla na net studovat:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jolanko, i tvém dokonalém šití není pochyb, ale dneska zírám i na ty háčkované košíky - perfektní práce! Jinak dopis je dokonalý, i když naprosto netuším, co si to dítko přeje :o) A strom, to je fakt docela brzo, i když minulý týden byly v Německu obchody plné vánoční sladkostí a dekorací...
    Hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. tož nevím - píši sem příspěvky, a nic nevidím... Snad tu nebudou dvakrát - psala jsem, že Zuzanka napsala už také dopis, veršovaný a ilustrovaný. A že ježíšek už má něco nakoupeno a modlí se, aby se něco z toho schovaného aspoň trošku hodilo... Krásný podzim a pozdravy vám všem. J.

    OdpovědětVymazat
  9. nadherne kosiky Joli. A ten list Jeziskovi, no proste super. Vy ste ale sikovni :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty košíčky jsou naprosto boží!!! Já jsem si rozpánovala takových projektů, že bych to nemohla stihnout ani kdybych do Vánoc nešla do práce, takže košíčky už si tam přidávat nebudu :o)
    Jinak: u nás už se taky píše (čti: maluje a stříhá z letáků) Ježíškovi, ale strom před Tescem ještě naštěstí nemáme.
    Jo a díky za ten link na "italské deníky", to je opravdu jiná liga :o) Ten mail si snad na profil doplním (až zjistím, kde se to dělá). Každopádně díky moc!!!
    RD

    OdpovědětVymazat
  11. Jolanko, hackovane kosicky jsou paradni. Ja take zkousim tapestry crochet, ale moje vytvory zatim nevypadaji tak hezky. Chce to asi vic trpelivosti na me strane :))U nas se uz take pisou seznamy k vanocum (i kdyz adresatem je misto Jeziska Father Christmas) Je to nadhera videt deti, jak uz se strasne tesi. Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...