úterý 8. listopadu 2011

Pro mámu / Dla mamy

Po delším váhání jsem se přeci jenom rozhodla ušít něco i pro mou mámu. A proč jsem váhala? Máme velmi rozdílné pojetí barev. Třeba taková červená... každá ji vidíme jinak :-( Kdysi máma projevila zájem o jarní ubrus s převahou právě zmiňované červené. Zaradovala jsem se, protože zcela náhodou jsem pořídila balíček tří látek v červeném odstínu - ideální na jarní ubrus. Ale ejhle, má červená nebyla dost červená :-( Proto jsem dospěla ke zcela praktickému závěru, aspoň dle mého názoru: máma si pořídí látky, já ušiji ubrus. Máma látky nekoupila, já nic neušila.

No, ale blíží se Vánoce. V šuplíku jsem víc než rok syslila nádherné látky od Jany. Jsou v kombinaci hnědá, zlatá, krémová. Protože moje máma má hnědou kuchyň, gauč v hnědém odstínu, hnědé závěsy... dospěla jsem k závěru, že by se tam tyto barvy mohly hodit. No, doufejme. Doufejme, že tato hnědá je i v očích mé mámy hnědou :-)

Děkuji moc za velmi milé komentáře, které jste zanechali v minulém postu a těším se na Vaši další návštěvu u mne :-)

Po dłuższym wahaniu się doszłam do wniosku, że uszyję i coś dla mojej mamy. Dlaczego wahałam się? Każda widzimy kolory inaczej. Naprzykład kolor czerwony w oczach każdej znas wygląda niestety inaczej :-(  Kiedyś moja mama poprosiła mnie o uszycie wiosennego obrusu właśnie z obecnością koloru czerwonego. Ucieszyłam się, gdyż właśnie przez przypadek kupiłam trzy tkaniny, które moim zdaniem zawierały właśnie kolor czerwony - dzięki obecnym wzorom idealne do wiosennego obrusu. Niestety, mój czerwony nie był dosyć czerwony :-( Dlatego doszłam do praktycznego rozwiązania sytuacji: mama sobie kupi tkaniny, ja uszyję obrus. Mama niczego nie kupiła, ja niczego nie uszyłam :-(

Ale zbliżają się Święta. W szafce ponad rok mam piękne tkaniny, kombinacja koloru brązowego, złotego i kremowego. Dlatego że moja mama ma brązową kuchnię, brązowy tapczan, brązowe zasłony... doszłam do wniosku, że właśnie te kolory są idealne. No, mam nadzieję. Mam nadzieję, że ten kolor brązowy będzie i w oczach mojej mamy brązowy :-)

Dziękuję bardzo za miłe komentarze zostawione pod poprzednim postem! I cieszę się na dalsze odwiedziny u mnie w blogu :-)





4 komentáře:

  1. Śliczne:) I kolory takie przyjemne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dziekuje za Wasze odwiedziny i mile komentarze!

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto skvělé, úžasné. Krásně si vybrala látečky a pěkně sladila. Moc dobře se na to kouká.....:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...